Način podnošenja prigovora potrošača
Sukladno Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti, Zakonu o pružanju usluga u turizmu i Zakona o zaštiti potrošača svoje prigovore u slučaju nezadovoljstva kvalitetom naših usluga možete podnijeti osobno:
Odgovor na Vaš prigovor dobit ćete u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora na Vašu adresu navedenu u Prigovoru.
Više o načinima podnošenja prigovora potrošača možete pronaći na stranicama Podružnice Vladimir Nazor ili Zagrebačkog holdinga d.o.o.
![](https://www.sljeme.hr/UserDocsImages/dokumenti/ZGH_logotip veci.jpg?vel=15483)
u pisanom obliku na recepciji objekta u kojem boravite
- putem pošte na adresu podružnice:Zagrebački holding d.o.o. Podružnica Vladimir Nazor, Maksimirska 51a, 10 000 Zagreb
- putem elektroničke pošte na adresu Iris.Bukovac@zgh.hr
- putem telefaxa broj 01 6429 640
![](https://www.sljeme.hr/UserDocsImages/tomislav-dom/logo hotel.jpg?vel=51088)
Više o načinima podnošenja prigovora potrošača možete pronaći na stranicama Podružnice Vladimir Nazor ili Zagrebačkog holdinga d.o.o.
![](https://www.sljeme.hr/UserDocsImages/dokumenti/NAZOR logo_osnovni s potpisom HR CMYK-01 JPG.jpg?vel=31623)
![](https://www.sljeme.hr/UserDocsImages/dokumenti/ZGH_logotip veci.jpg?vel=15483)
![](https://www.sljeme.hr/UserDocsImages/header-fotografije/IMG_6763.jpg?vel=399653)